Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Jag har bestämt mig!

Av Lina - 12 augusti 2012 14:13

Eftersom att Mira är så duktig på att äta både mat, gröt o välling nu, så fr.o.m på fredag när hon blir 7 månader ska jag endast amma henne om/när hon vaknar på nätterna och vill äta. Och fr.o.m nu och fram till fredag bara amma henne på dagarna när det spänner o gör ont i brösten, och om vi är iväg någonstans där det är svårt att värma upp mat.

Liten börjar bli stor..
Är super nöjd o glad över att jag kunnat amma henne så här länge. <3

 
 
Ingen bild

Mamma

12 augusti 2012 15:45

Ja,nu när hon är så duktig på
att äta...och du har haft glädjen
att kunna amma henne så länge...
så kan det ju vara bra att ha
*mjölkmaskinen* hii som *nattamad*
och kanske lite *reserv/gå bort-mat*
Kramiz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 juni 2013 08:52

hehe, jodå, jag gör mer än bara tränar nu för tiden, men jag ska erkänna att träningen och viktminskningen ÄR en väldigt stor del av mitt liv just nu. Därför blir denna bloggen lite "lidande" just nu när jag är så fokuserad på träningen och viktminsk...

Av Lina - 1 juni 2013 16:03


    Jag vet inte hur många som egentligen läser min blogg eftersom att jag nästan aldrig får några kommentarer, men jag väljer att uppdatera den ändå.          Mitt liv har den senaste tiden mestadels handlat om min viktresa, något som n...

Av Lina - 16 maj 2013 13:16

Mitt liv just nu består mest av träning, jobba och att mysa med barnen. Och detta känns väldigt bra.          Jag har varit tillbaka på jobb i ca 1,5 månad nu, och det känns jättebra. Det är väldigt skönt att vara igång och jobba igen, ha lit...

Av Lina - 29 april 2013 13:15


    Idag när jag o Fredrik var på Väla gick vi in på Desigual för att jag ville se om där fanns någon snygg klänning jag kunde ha som "målviktsklänning". Som vanligt hade dem många snygga klänningar men inte så många som jag kände wow DEN var ri...

Av Lina - 22 april 2013 10:10

Nu är Mira inne på sin andra inskolningsvecka på dagis. Hon hade förmodligen bara behövt en vecka egentligen, men vi valde att ta två för att vara på den säkra sidan med sjukdomar o allt.     Trots att det är hennes andra vecka nu tycker jag fo...

Skapa flashcards