Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Idag ska vi hämta hem vår nya husvagn!

Av Lina - 30 maj 2012 11:08

     

  I em ska vi äntligen hämta hem vår nya husvagn! Vi köpte den redan för en vecka sedan, men dem behövde en vecka på sig att göra i ordning den åt oss. Passade oss bra, så han vi tömma och städa vår gamla vagn i lugn och ro. Vi har bytt in vår gamla vagn nämligen.

Vi har haft vår gamla vagn i tror det är 4 år nu, och jisses vad man hunnit fylla den med mycket!    Det märkte man nu när man skulle tömma den. *ler*    



Har slängt in lite bilder på vår nya vagn. Helt ny är den dock inte, det är en 07'a. Men den är rätt mycket nyare (och finare!) än vår gamla som är en 98'a. *ler*



översta bilden ser ni husvagnen från sidan och framifrån. På baksidan finns två långsmala fönster under varandra, då det är en barnkammarvagn.  


På andra bilden  ser ni soffgruppen och vår säng. Det är en dubbelsäng som ni kan se, och bordet till soffgruppen sitter inte fast, så man kan flytta den om man vill. Man kan även göra soffgruppen till en dubbel/bred säng, så det finns 6 sovplatser.


tredje bilden ser ni barnens sängar. Milo ingick i vagnen    Under madrassen på ovansängen finns det en bräda man fäller upp så han inte kan rulla ner.


fjärde bilden ser ni köket. Där är tre plattor samt en inbyggd micro.



Toaletten är bredvid våra sängar, och den har en dusch, och vasken är precis utanför toaletten. Perfekt, så behöver man inte vänta på varandra när man ska borsta tänderna och gå på toaletten innan man lägger sig.   



Vi är väldigt nöjda över den och längtar tills vi kan inviga den! Typiskt nog så har dem lovat regn hela denna helgen, så blir inte förens tidigast nästa helg vi kan inviga den. 

 
 
jakeline

jakeline

30 maj 2012 11:31

Vilken fin husvagn! :)

http://mammajakeline.blogspot.com

Lina

30 maj 2012 11:37

Tack :)

 
Ingen bild

Mamma

30 maj 2012 12:34

Ni har verkligen hittat en *superfin* husvagn!!!!
Den kommer ni få mycket glädje av är jag säker på.
Skönt för er att ni kan *förvara* den hemma på
tomten, då lättare att bara köra iväg när andan
faller in.
LYCKA TILL med den och med många framtida upplevelser!!


Lina

30 maj 2012 21:24

Tack mamma :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 juni 2013 08:52

hehe, jodå, jag gör mer än bara tränar nu för tiden, men jag ska erkänna att träningen och viktminskningen ÄR en väldigt stor del av mitt liv just nu. Därför blir denna bloggen lite "lidande" just nu när jag är så fokuserad på träningen och viktminsk...

Av Lina - 1 juni 2013 16:03


    Jag vet inte hur många som egentligen läser min blogg eftersom att jag nästan aldrig får några kommentarer, men jag väljer att uppdatera den ändå.          Mitt liv har den senaste tiden mestadels handlat om min viktresa, något som n...

Av Lina - 16 maj 2013 13:16

Mitt liv just nu består mest av träning, jobba och att mysa med barnen. Och detta känns väldigt bra.          Jag har varit tillbaka på jobb i ca 1,5 månad nu, och det känns jättebra. Det är väldigt skönt att vara igång och jobba igen, ha lit...

Av Lina - 29 april 2013 13:15


    Idag när jag o Fredrik var på Väla gick vi in på Desigual för att jag ville se om där fanns någon snygg klänning jag kunde ha som "målviktsklänning". Som vanligt hade dem många snygga klänningar men inte så många som jag kände wow DEN var ri...

Av Lina - 22 april 2013 10:10

Nu är Mira inne på sin andra inskolningsvecka på dagis. Hon hade förmodligen bara behövt en vecka egentligen, men vi valde att ta två för att vara på den säkra sidan med sjukdomar o allt.     Trots att det är hennes andra vecka nu tycker jag fo...

Ovido - Quiz & Flashcards