Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Lina - 26 mars 2012 10:12

Jaha måndag idag då.. Vågen visade på 68 kg. Nästa månd SKA den visa på åtminstone 67,5! Har som mål att gå ner ett halvt kilo i veckan. Känns som lagom takt och som ett uppnåeligt mål. Sedan gör det självklart ingenting om jag går ner mer ^^
Nu när det fina vädret äntligen verkar ha kommit hit på allvar så SKA jag VARJE tisd, onsd och torsd, dvs de dagar Milo är på dagis, gå en långpromenad direkt efter att jag lämnat Milo på dagis. Var inne ett tag på att jag skulle gå till dagis och hämta Milo, och att jag ena hållet skulle ta det långa hållet som tar ca 40-45 min, men det får jag nog lugna mig med tills jag fått upp flåset ordentligt känner jag ^^
Annars ser mina planer på "matsidan" ut att jag ska fortsätta undvika att äta bröd (undantag när jag äter hamburgare ute, samt när vi grillar korv/äter korv ute), samt att jag ska ta mindre av potatis (2 små ist för 3 normalstora tex) och all sorts pasta, ska även minska ner på såsen, och försöka äta mer grönt.
Nu jäklar SKA jag nå min målvikt! Har ALDRIG lyckats nå min målvikt, men nu SKA jag nå den och STANNA där!!! Kom igen Lina!!!! *peppar mig själv*

Ovido - Quiz & Flashcards