Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Imorgon får vi förhoppningsvis lite svar

Av Lina - 15 januari 2012 10:19

Aldrig (inte på väldigt länge iaf) har jag längtat efter att en helg ska vara över fort så mycket som jag velat att denna helgen skulle vara det. Men nu är det äntligen söndag och denna helgen är nästan slut. Skönt! Steg upp strax efter 09:00, klockan har redan hunnit bli 10:30, och kl.14:00 ska jag på Tupperware party. Så denna dag ska väl förhoppningsvis vara över innan jag hunnit fundera så mycket. *ler* Skrämmande egentligen att man går och längtar ihjäl sig efter att dagen ska vara över.. *ler smått*   


Men som dem flesta vet så ska vi på (ytterligare) ett besök på förlossningen/obstretiska mottagningen, imorgon. Men, denna gång ska vi om allt går som tänkt, för "en gångs skull" inte gå därifrån utan svar och utan att någonting har hänt. Imorgon ska vi förhoppningsvis gå därfrån med ett datum om när hon är här hos oss. Har det inte hänt något SKA vi gå därifrån med ett datum och tid för planerat snitt, och har det börjat hända något ska vi antingen gå därifrån med en lyckad hinnsvepning bakom oss, eller så kommer vi stanna där och bli igångsatta (alt. gå därifrån med en tid för igångsättning). Jag kommer i alla fall stå på mig ordentligt imorgon. Jag tänker inte gå därifrån imorgon utan några godkända svar eller utan att någonting har hänt. Jag klarar inte av att gå därifrån ytterligare en gång utan att någonting har hänt. Det kändes som att jag höll på att bryta ihop när vi gick därifrån i fredags, så en gång till.. Nej det får minsann vara nog nu!


Håll tummarna för oss imorgon kl.09:00

 
 
Ingen bild

Mamma

15 januari 2012 11:09

Haha ja förstår verkligen att du har hållt på
att längta ihjäl dig att helgen snart är slut!!
Jaha *ler* mina tummar börjar bli väldans slitna,
men lovar klart att hålla dom *stenhårt* denna gången
oxå...men om du är envis i morron så får vi väl tro
o hoppas på ett datum el en lyckad hinnsvepning.
G O O D L U C K herr o fru Engkvist:)

 
Miss S

Miss S

20 januari 2012 11:27

Såg lilla tjejen på webbisarna. Hon är jättesöt! Stort grattis!
Kram

http://baby-langtan.bloggplatsen.se

Lina

20 januari 2012 15:39

Tack så mkt :-) Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina - 27 juni 2013 08:52

hehe, jodå, jag gör mer än bara tränar nu för tiden, men jag ska erkänna att träningen och viktminskningen ÄR en väldigt stor del av mitt liv just nu. Därför blir denna bloggen lite "lidande" just nu när jag är så fokuserad på träningen och viktminsk...

Av Lina - 1 juni 2013 16:03


    Jag vet inte hur många som egentligen läser min blogg eftersom att jag nästan aldrig får några kommentarer, men jag väljer att uppdatera den ändå.          Mitt liv har den senaste tiden mestadels handlat om min viktresa, något som n...

Av Lina - 16 maj 2013 13:16

Mitt liv just nu består mest av träning, jobba och att mysa med barnen. Och detta känns väldigt bra.          Jag har varit tillbaka på jobb i ca 1,5 månad nu, och det känns jättebra. Det är väldigt skönt att vara igång och jobba igen, ha lit...

Av Lina - 29 april 2013 13:15


    Idag när jag o Fredrik var på Väla gick vi in på Desigual för att jag ville se om där fanns någon snygg klänning jag kunde ha som "målviktsklänning". Som vanligt hade dem många snygga klänningar men inte så många som jag kände wow DEN var ri...

Av Lina - 22 april 2013 10:10

Nu är Mira inne på sin andra inskolningsvecka på dagis. Hon hade förmodligen bara behövt en vecka egentligen, men vi valde att ta två för att vara på den säkra sidan med sjukdomar o allt.     Trots att det är hennes andra vecka nu tycker jag fo...

Skapa flashcards