Alla inlägg den 18 december 2011

Av Lina - 18 december 2011 12:00

Idag känner jag riktigt mycket att "nu kan det gott få vara över".    Jag kan inte längre varken ta av eller på mig underkläder, byxor, strumpor eller skor utan att det gör ont, och idag känner jag mig riktigt tungandad och trött oavsett om jag sitter, står eller ligger ner, och så mår jag illa.    Inte blev det bättre heller av att Milo för en stund sedan råkade trilla med huvudet rakt in i sidan på mig så att jag tapade andan i ett par sekunder. Så nu känner jag att jag måste vara extra uppmärksam på hur aktiv lillan är idag. Hon kom med en liten buffning strax efter att han trillat in i sidan på mig, men inte mer sedan dess. Är så trött på att höra mig själv klaga också, men just nu känner jag att jag MÅSTE beklaga mig för att öht orka med dagarna. Det hjälper faktiskt att få beklaga sig när man mår dåligt, om det så bara är för stunden. Så jag hoppas verkligen att alla mina läsare och vänner står ut med allt mitt klagande?   

Vill och ska försöka uthärda och ta det så lugnt jag bara kan, så att hon kommer ut på "rätt sida året", men vissa dagar är det riktigt kämpigt. Stort TACK till er som fortfarande orkar läsa min blogg och höra på mitt klagande. Ni är guld värda!   

Ovido - Quiz & Flashcards