Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Lina - 15 oktober 2011 10:40

Igår kväll/natt kom Fredrik ÄNTLIGEN hem efter 12 långa dagar i Frankrike. Han skulle vara hemma vid 22:00 tiden, men pga att planet var 2h försenat var han inte hemma förens vid 00:00. Jag var väldigt trött innan han kom hem, men när han kom hem blev jag genast lite piggare igen.   
Han hade så klart saknat mig med..    Så jag fick en stor och varm kram så fort han kom innanför dörren.   

Han hade köpt med sig lite saker hem från Frankrike till både mig, Milo och lillan. Till mig hade han köpt en parfym från Christian Dior som luktade riktigt gott, till Milo hade han köpt ett par snygga jeans och en snygg kofta, och till lillan två supersöta bodys.    Han hade även köpt lite goda viner och två stycken starklikörer. Dem får minsann stå i hyllan tills jag med kan dricka tyckte jag..    


Idag vet jag inte riktigt vad som står på agendan. Jag föreslog igårnatt att vi skulle hitta på något tillsammans hela familjen eftersom att vi inte träffats på nästan två hela veckor, men vi har inte kommit fram till vad. Så vi får väl se vad som händer helt enkelt. Blir lite smålyxig kvällsmat idag iaf. Vitlöksinsmord fläskfilé på en bädd av äpplen och champinjoner och hasselbackspotatis och rödvinssås (hemmagjord, så klart   ) till detta. Vattnas redan i munnen.    Synd bara att det bara är en av oss som kan dricka vin till maten. *ler*

Ovido - Quiz & Flashcards