Alla inlägg den 12 september 2011

Av Lina - 12 september 2011 13:39

Fick ett riktigt TREVLIGT brev från försäkringskassan idag...

Min ansökan om graviditetspenning blev GODKÄND!!!      

Så den 10 november är min sista arbetsdag på lite mer än ett år.. Känns konstigt, trist och otroligt SKÖNT på samma gång. *ler* Otroligt skönt att det blev godkänt. Hade som ni vet inte klarat av att jobba enda in i det sista oavsett pga fogarna, så nu när jag vet att jag bara ska jobba fram till den 11 november (10:onde) känns det lättare att härda ut när fogarna bråkar, för att nu har jag ett mål att sikta på, nu när jag vet att den 10 nov är min sista arbetsdag. Så drygt två månader kvar bara nu.   


Samtidigt känns det lite trist och konstigt att jag inte ska jobba på mer än ett år. Kommer sakna mina arbetskompisar och jobbet i sig väldigt mycket. Får hoppas att mina arbetskompisar tänker på mig när/om dem ska ut och äta eller liknande, så jag får följa med även om jag är hemma och är mammaledig. *ler*

Skapa flashcards