Alla inlägg den 5 september 2011

Av Lina - 5 september 2011 16:14

Hjärtgranskningen gick BRA!      

Han kollade verkligen hjärtat från alla håll och kanter, och allt såg ut precis som det skulle. *ler* Vi fick även lyssnat på hjärtljuden, så nu har Fredrik också fått höra hennes lilla hjärta slå.     Och lilltjejen var samarbetsvillig som vanligt och låg stilla under hela undersökningen.    Hoppas hon är lika samarbetsvillig sedan när hon kikar ut.. hihi        Såg att hon sparkade till med benen då och då, men annars låg hon stilla som sagt. Ja jag kände inga sparkar varken under eller efter undersökningen. Det var inte förens runt en timme senare som hon började kännas aktiv där inne. *ler*


Tyvärr fick vi inte se så mycket mer än hjärtat. Några snabba bilder från sidan när han tittade på hjärtat från sidan, men han zoomade inte in så man kunde få en tydlig bild på hela henne, utan det var hjärtat han koncentrerade sig på. Och det var ju vad jag väntat mig, det var ju trots allt därför vi var där. Men man kunde ju ändå inte låta bli att hoppas litegrand att han skulle ge oss några fina bilder på skärmen på hela henne. *ler*   Var sugen på att fråga om han kunde/ville bekräfta att det är en flicka, men det kändes dumt att göra det eftersom att det trots allt inte var därför vi var där. *ler* Men jag var bra sugen som sagt.    Aja, nu är det ju knappt en månad kvar tills vi ska på 3D ul'et där vi lär få det bekräftat. *ler*


Hur som helst är det skönt att ha fått det gjort och att allt såg bra ut. Är även glad att jag lyckades få Fredrik att förstå att jag faktiskt kände mig mer än bara nervös inför undersökningen, så han följde med.   

Ovido - Quiz & Flashcards