Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Lina - 11 augusti 2011 12:14

Nu har vi varit på rul och allt såg jättebra ut!      
Hon vågade inte sätta sitt liv på det men troligtvis väntar vi en... *trumvirvel* ... FLICKA!!!   
Hon var som sagt inte helt säker, men man kunde tydligt se tre streck där nere och hon kunde inte se några "tecken" på att det är en pojke. Man kunde inte se några pungkulor alls. Vi blev framflyttade en dag från den 9 jan till den 10 jan. Skönt att det var på det hållet iaf. *ler*   
201 g kärlek och en riktigt livlig och fin liten krabat.   


Är SÅ glad nu!!    Självklart hade jag varit jätteglad även om det visat sig vara en pojke också, men det ska ju erkännas att jag gjorde ett extra glädjeskutt när hon sa att det såg ut att vara en flicka *ler* Det är ju ingen hemlighet att jag ville ha en flicka. *ler* Ska dock FÖRSÖKA att stilla min glädje LITE fram tills vi gjort 3D ul'et där man kan se tydligare och bättre om det verkligen är en flicka. *ler* Men jag kan ju säga direkt att nästa gång jag kommer till en klädaffär, kommer jag inte kunna gå därifrån utan åtminstone en söt liten flickbody..      

Huvudbredd: 42 mm
Bukdiameter: 43 mm
Lårben: 27 mm
Vikt: 201 g
Vecka: 18+1

Skapa flashcards