Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Lina - 30 juni 2011 14:47

Nu har jag bara 10 arbetsdagar (med kvällens pass) kvar innan jag äntligen går på SEMESTER! Jag har längtat efter semestern i princip enda sedan jag blev gravid. Sedan jag började må dåligt av graviditeten, rättare sagt. Även om jag mått helt ok dem två sista veckorna, så känner jag ändå mig trött och ständigt lite små sjuk. Det är därför jag längtar efter semestern så mycket. Känner att jag är i väldigt stort behov av den just nu. Trivs fortfarande jättebra på jobb, så det är inte därför, utan det är just pga att jag mår som jag gör just nu, att jag känner väldigt stort behov av att gå på semester några veckor. Men, veckorna brukar ju gå fort, och ska man räkna veckor har jag ju bara 1½ arbetsvecka kvar. Skönt!

Man kan säga att jag kommer fira att jag ska gå på semester tillsammans med en del av mina arbetskamrater. *ler* På fredagskvällen på min sista arbetsdag ska vi nämligen ut och äta tillsammans i Malmö. Ska bli riktigt trevligt.   Kommer dock förmodligen inte vara med så länge. Dels är jag ju inte så kvällspigg numera (har jag väl inte varit innan i heller dem sista åren, men det har blivet värre sedan jag blev gravid), och dels ska vi bort på lördagen också. Då ska vi visserligen "bara" på grillkväll hos mina föräldrar vilket inte kräver att jag måste vara fullt lika social och pratsam som jag känner att jag måste/vill vara med arbetskamraterna på fredagen. Men ändå. *ler* Aja, vi får se, beror ju helt på hur trevligt jag har.   

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning och köra till jobb. Ska jobba 16-23 idag, är sedan ledig på fredag, och jobba 7-14 på lörd-sönd. Hoppas på en lugn kväll som ändå går fort.   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards