Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Lina - 14 juni 2011 17:58

Efter MYCKET funderande och tvekande fram och tillbaka har jag till slut tagit beslutet att ge upp brevväxlingen efter alla dessa år. Känns lite sorgligt då jag hållit på med detta i mer än halva mitt liv. Men jag har insett att jag inte längre har varken ork eller tid att hålla på med det längre. Det var egentligen längesen jag insåg det, men jag har inte VELAT inse det, om ni förstår vad jag menar. En av anledningarna till att jag inte gett upp det tidigare är väl egentligen att jag ju fortfarande tycker om att få skriva av mig lite då och då. Så när jag nu till slut bestämde mig för att ge upp brevväxlingen, så kom jag på att om jag startar en blogg så kan jag ju faktiskt fortsätta skriva av mig lite då och då när behovet kommer krypandes. Kan inte lova att bloggen kommer bli uppdaterad superofta, men jag ska försöka uppdatera den så ofta jag kan.


Välkomna till min nya blogg!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards